Yes!!!

Yes, yes yes!!!
Jag har skaffat en blogg! Hur lyckades jag övertala min pappa?!....
Nja jag fick ju lite hjälp av denbästa kusin i hela världen! Tack Erika! Du är bäst!!!

Nu ska jag berättalite om mig....
Jag heter Evelina. Men kallas för Eve. Mitt ena mellannamn är Meji. Därefter Meji.
Jag gillar att sjunga.

Jag har nyss flyttat hit till Småland me min pappa. Jag har bott i Norrbotten i hela mitt liv.
Ja, förutom nu i ca 2 månader här i Småland.

Kommer skriva lite här då och då. Men nu måste jag göra läxan. Matte.

                     Kram

Kommentarer
Postat av: tilda

hejj de e tilda bra blogg men lite gammla bilder t ex den dår du o jag står vid den där hästen glömm inte att skriva om mig!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-18 @ 18:18:49
Postat av: Eve

okej jag har gjort de nu. kram

2010-09-19 @ 16:53:41
URL: http://meji.blogg.se/
Postat av: linn

heeej, sweet blogg

2010-09-19 @ 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0