Här kommer jag...

Imorgon gäller de! Eller ja... Imorgon ska jag till åland.
Ska följa min pappa, på jobbet.
Spännande? Nervöst? Tråkigt? Skojigt?
De kan jag inte svara på förän jag är där. Men jag kommer inte kunna blogga då. Så jag lägger upp bilder jag tar, och skriver sen. När jag kommer hem. Jag kommer på lörda kväll. Men jag skriver nog på söndag.

Just nu har jag varit me pappa på sibylla. Eller heter de så?!
Annars så ligger min tröja ( den jag ska ha imorron ) i handfatet. Handtvätt!

Ska upp TIDIGT i morron. Så jag ska nog inte vara uppe för länge.

Jag harinte bloggat på nån da. De var för att internet inte funka då. Men jag kommer blogga så mkt jag kan, hinner. Men kanske inte varje dag. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0