Bråbo

Nyss kom jag hem från en klassdag i Bråbo. De var ganska kul faktiskt.
Vi gick en runda, laga mat och lekte nån slags lek :)

Knäpp som jag är, äter jag ju inte korv. Eller ja knäpp, ingen skule nog äta korv, om dom visste de jag vet....
Jag har med andra ord korvfobi!

Ja, nu sitter jag här hemma och gör inte så mycket. Ska kanske kolla lite på datan. Sen kanske jag bara ska ta de lugnt.
Orkade inte ta nån bild idag. Men jag lovar att de kommer bilder snart......

Över till ett annat ämne.

Tilda skrev att jag skulle skriva mer om henne. Men jag ahr inte så mycket att skriva om just nu.
Men när hon kommer, lovar jag att skriva mer om henne. För er som inte vet så är Tilda min lillasyster, som bor kvar i Lule.

Men här kommer några ( kanske lite gamla ) bilder på Tilda:





I jul, när Tilda bakade.









Ler stort!



De var lite fler bilder jag hittade. Kanske inte världens bäst. Men alltid något.

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

nej inte så mycket faktiskt, :)

2010-09-29 @ 17:17:20
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0