Riktigt trögt

Today har jag handlat nya "vinteskor".

Skulle nyss lägga in bild på dem. Men de funkar ej. Undrar om de är min "kamera" eller datan, eller bloggen.

Annars sitter jag och äter dumle klubba! Yummy!

Fick inte in bild på den heller. Något är fel :s
Ska be pappa kolla de ( han kan 0 om datorer och typ sånt ) men jag kan ju försöka. Vad har jag att förlora.

Nä nu ska jag fortsätta med att äta min klubba, och tröga mig själv. Som ni kanske ser i rubriken.
Ja de betyder nog att jag är riktigt trög. Eller kanske att de är riktigt trögt att jag inte vet om jg har nån läxa ( ingen trodde de på skolan ). Men man kan aldrig vara säker nog.

Som idag på spanskan ( måste påpeka att jag inte är så intresserad i spanska alls ) när jag och Ida kom på att vi hade spanska läxa. VERB!
Nån som fattar de?! De är helt omöjligt. Och jag brukar ända ha lätt att lära mig saker ( om jag bara vill så ).

Men som tur som vi hade så hade vi inte prov på de....Eller ja vi fick ett oförberett prov. Om allt vi gått igenom.
Och man kan tro att om man gjort läxan är de som en dans på rosor.
Tro mig de är de inte. Men sen lägger jag inte ner så mycket tid på just spanska läxan heller. Kanske 10 min. ( Om ens de ) :)

Kalla mig gärna slö. För de kan jag vara. Mesta dels. Men sen kan jag även anstränga mig jätte mycket. Om de är nåt jag verkligen vill.
Jag vill ju komma in på musik eller frisör linje senare. På frisör måste man ha jättebra betyg. Dom tar ju bara ut några få per år. Och då måste jag ju plugga....

Nog om skolan och plugget....

Imorgon ska vi till något Viljan stuga. Och orientera. Hoppas de bli kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0