Regniga dagar är såå dystra....

Är de bara jag som tycker att regniga dagar är sååå himla dysta? Eller finns de nån på denna planet som tycker samma?

De känns alltid så tråkigt att man blir deppig...Och de är ju knappast de bästa man kan känna.

På sista lektionen idag blev jag riktigt uttråkad. RIKTIGT!'

Annars så käns de som om de var 2 dar sen förra torsdan. De är konstigt att de är messt på torsdagar  som jag blir "rastlös". Asså att jag vill sluta fort. Inte fredagar. Men annars så går de ok.





Den gjorde jag under lektionen. Dom sisat 10 minutrarna. Som kändes som timmar. De står:
HAHA
TILDA ÄGER





Usel bild på mig, för kanske så länge som....1,5 timma sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0