Nu vet jag

Nu är helg. Ja det är redan söndag. Snart var den korta helgen slut. ;)

Nu vet jag faktiskt när min lillasyster Tilda kommer! Hon kommer i slutet av denna månad! Jippi!
Jag kan knappt vänta ( men jag måste )!!!
Ska blli jätte kul :)

Nån annan som  såg Titta han snackar! Eller Titta hon snackar också! ?
De är ett måste. De var en jätte bra film. Handlar om bebisar. Eller ja vad dom tänker och tycker.
Asså jag vet att de  måste ha låtit stört, när jag  sa att de handlade om bebisar. Men den är bara ett måste!!!
Om nån har sett nån av dom, skriv gärna vad ni tycker om den.



Vem av dom gillar du mest? ( Skriv vem du tycker mest om )Jag gillar Miley lite mer ;) ).





Miley



Eller





Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0