Navy eller Desperate housewiwes?

Just nu sitter jag i mitt rum. Har nyss sett  2½ men. Samtidigt som jag åt moröttstänger, gurkstänger, chips med dip. Ja dessutom stod de att de passar att dipa i blomkål?!
Visst låter de helsjukt! Men eftersom jag ärnyfiken av mig, och de fanns blomkål hemma, så testade jag.
Inte helt fel.
Men inte helt rätt.....





Gurka me dip.





Morot me dip.





Och en smakbit me blomkål, å dip.





Och de minst konstiga. Chips!




                                                        Gissa vad de är!



Här kommer troligen världen knäppaste bild på en grej....Gissa!





Nå vet du???
Okej här kommer en sista bild på vad de är....Du annar inte de....






Oj de blev en suddig :S
Gissa! Svaret kommer längre ner. Om du läser vvidare får du veta :).



Idag på skolan var de nån orientering grej på "viljans stuga".
Vilket man kan tro att jag är bra på orientering...Eller jag har varit de. Vet inte vad som hände idag.
Kanske inte är de längre. Vem vet?

Hur som helst så kom jag och Ebba sist. Man skulle ta 10 kontroller ( minst ) på en timma.
Men efter en timma kom vi tillbaka ( vilken ioförsej är bra de me ).
Men me bara 5 kontroller. Då var vi skittrötta i benen. Eller iallafall jag.
Men man blir nog de av att gått vilse 3 gånger
Kan ni fatta de 3 gånger!
En gång till & med utanför kartan. Fatta dåliga....
Då var vi tvungna att fortsätta tills vi hade 5 till.

Sen när i äntligen kom tillbaka, satt Alice My och Sofia och väntade på oss.
Vilken tur att vi inte var helt ensamadär. Ute i nån stans...
Efter de var vi direk tvungna att gå tillbaka. Kändes som mil efter mil. Men i själva verket bara nån kilometer ( om ens de ).
Benen kändes som spagetti då...Sen var de BLODPUDDING i skolan. Urk! Kan man ens äta de?!
Jo en del kan de. En del gillar till o med de...
Men de fanns potatisbullar me. Tackolov!

Nu sitter jag här hemma och tänker på hur kul de ska bli när min syster kommer  hit. Ska göra massa skoj!
Ska se bio. Nån som har förslag för bra film som går i nån vecka till? Måste vara tillåten från 11. Skriv gärna.


Och trumvirvel tack!!!

Här kommer svaret. Vad de var för grej:





En cykelnyckel!

Ja helt knäppt va.

Jag: Pappa var är nycklarna?

Pappa: Där.

Och pekar på nycklarna. Först trodde jag  han såg riktigt fel. Men sen tog jag upp denm och bara: HAHA inte dom här va. Och han bara nickade och sa att de var dom.
Har aldrig sett nåt sånt knasigt för. Eller?


Snart ska jag se navy. Eller jag vet inte om jag ska se navy eller Desperate  houswiwes. Båda serier jag ÄLSKAR!
Men jag tror jag tar Desperate housewiwes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0