Målilla marknad

Idag har jag varit på Målilla marknad. De var  ganska kallt. Men jag överlevde ju ( eller?! ).
Hittade en jättesnygg skinjacka. Men den var för kall ( enligt tråkiga vuxna ).

Gick runt och kollade lite här och där. Men jag köpte inge. Ja en klubba förstårs. För 7 kronor. Inte så mkt. Men de var mycke plastpåsar och bakformar. De fanns ju lite annat me. Men mest samma saker, men i olika stånd.
Ja just de. Godis fanns de. Men jag orkade bara köpa en "liten".

Sen gick vi till Gunnels mamma och åt goda kroppkakor! Mums!

Nu sitter jag hemma. Om nån timma ska jag se Titta hon snackar också. Igår såg jag Titta han snackar!
De var en jättebra film. Rekomenderar jag till alla, som inte sett den. Hade gärna sett den en gång till.
Jag undrar om Titta hon snackar också är någon slags uppföljare. De tror jag ju. :)
Skriv gärna vad ni tycker om den.





En dålig bild, men en bild iallafall på min klubba.





Målilla marknad





Dom sålde massor av köks och bak grejor.





Massor av väskor. Även plånböker. Jag hittade en hättesnygg! Men jag orkade inte köpa den. För den kostade dom 100 lappar jag hade. Så jag tyckte var onödigt att köpa den. För alla mina pengar. Får söka vidare :)

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

jag använder mig av ett program som heter wix och photoshop :)

2010-10-02 @ 18:40:09
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0