Kort uppdatatering

Idag kommer jag bara att göra en kort uppdatering. Vilken jag tror alla kan fatta på rubriken.

Var hos Gunnel lördag till söndag. För alla som undrar så är Gunnel pappas tjej.
Kom hem idag ca 18.30. Gjorde inte så mkt då. Tittade lite på Amacing race.
Och Ensam mamma söker.

Kommer troligen att se filmen Här med förklarar jag er Chuck och Larry. Jag tror den hette så.
Och tänka:
-Åhh nej imorgon är de skola!Men sen kommer veckan bara rusa förbi. Som vanligt.
Lika bra de. För då kommer Tilda snabbare. ( Vilket smart sätt att tänka å va :) ).

Kommer att försöka plugga till fysik provet på freda.

Dålig nyhet:
Min mobil har pajat :(.
Så nu använder jag min gamla :(..... Jaja bättre än inget...

De är något jag måste försöka tänka.  Nu ska jag palla mej upp från datan in i vardagsrummet för att se filmen. Om jag inte är för slö för de ;)

SKOJA!

       Ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0