Helg

Nu är de äntiligen helg! Igen. Ja jag vet. De känns som igår som de nyss var helg. När de egentligen varen hel vecka sen. Just nu verkar allt så dystert. Tycker ingen annan de???

Vädret är urk! Annars är allt som vanligt.

På idrotten var de ringar. Jättekul faktiskt. Men de kan kännas läskigt att göra en del grejor. Men tur var att jag hade Matilda i min grupp. Hon är jättebra på att stötta en, och få en att lita på henne. Utan henne skulle jag nog inte ha gjort den där grejen jag gjorde....

Nu ska jag sitta inne. Men egentligen vill jag testa cykeln ( ja ni såg ju cykelnyckeln ).
Min tråkmåns till pappa har ingen lust.
Och  jag vill helst inte cykla omkring själv. ( Lite för blyg för att fråga nån annan.....)

Jag hoppas jag kan blogga i helgen. Inte helt säkert. Men hopppas kan man ju.
Annars:

Trevlig helg! <3  ( Trevlig helg även om jag kan blogga ).

Kommentarer
Postat av: Rebecka :]

Dagens blogg är utsedd, titta in om det var du som vann. En till chans kommer imorgon.

Kram



2010-10-08 @ 22:43:34
URL: http://dicelight.blogspot.com
Postat av: Anonym

Trevlig helg! :)

2010-10-09 @ 14:56:56
Postat av: Eve

Tack desamma :)

2010-10-10 @ 10:17:06
URL: http://meji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0