Badmintion

För nån timma sen på idotten hade vi badminton.
Vilket jag älskar!
De var jätte kul :).

Idag på skolan fick vi våra omdömern för engelska idrott...Tror jag de var.

Jallafall, jag blev en anning missnöjd ( men de är inge ovanligt ) men annanrs rätt så nöjd. Fick bra komplemanger.

En grej jag var tvungen att träna på var att inte skriva talspråket.
Va är de då? De visste jag inte. Men nu vet jag.

Tex:

De va jättekul att va där.

Man ska sriva hela orden. Asså inte som man uttalar de. Vilket jag gör jämt. Men ska tänka på de i skolan. Ser ni? redan  nu har jag använt de i meningen.

Nån dusch senare är jag här.





Jag på väg hem.






Är de bara jag eller är den bilden mer blå?!

Kommentarer
Postat av: Rebecka :]

Dagens blogg är utsedd, titta in om det var du som vann, en ny chans kommer imorgon :)

Kram

2010-10-06 @ 21:01:41
URL: http://dicelight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0